23 Şubat 2014 Pazar

The Balm Mary Lou Manizer


Mary Lou Manizer, The Balm'ın dillere destan aydınlatıcısı.

O kadar çok yazıldı, çizildi, hakkında konuşuldu ki indirim beklerken çatlama seviyesine geldiğim günleri hatırlıyorum.

Aslında ben de diğer yazılanlardan farklı bir şey söylemeyeceğim ama hakkında konuşmamak Mary Lou'muza haksızlık olur.



En temel makyaj hilesi, hepimizin bildiği üzere öne çıkarmak istediğimiz kısımlarda açık ve parlak tonlar kullanırken, kusurlu bölgeleri de koyu ve mat tonlarla geriye atıyoruz.

Ben günlük makyajımda doğallığı ön planda tutuyorum. Sadece okula gidip geldiğimden abartı makyaj yapmamaya özen gösteriyorum. Yine de Mary Lou benim makyajımın vazgeçilmezlerinden biri. Çünkü yüze mükemmel bir tazelik ve güzellik katıyor.



İlk olarak, benim bu aydınlatıcıyı en çok yakıştırdığım bölge elmacık kemikleri. Hem daha sağlıklı bir görünüm sağlıyor hem de elmacık kemiklerini daha çıkık gösterdiğinden yüz şeklinin de daha düzgün daha karateristik görünmesine yardımcı oluyor.

Göz pınarlarına uygulandığında gözlerin birbirinden daha ayrık görünmesini sağlıyor. Aynı zamanda gözlerdeki yorgunluk belirtilerini silip daha taze, daha enerjik bir görünüm kazandırıyor. Fakat az önce bahsettiğim görünümü yakalamak için kesinlikle az sürmek gerekiyor aydınlatıcıyı. Fazla kaçırdığınız zaman kötü bir görüntü oluyor. Aman dikkat.




Kaşınızın köşelerinin altına aydınlatıcı uyguladığınız takdirde kaşınızın kavislerini daha belirgin, daha kalkık gösterebilirsiniz. 

Son olarak dudağınızın üst kısmına -o bölgesi nasıl anlatacağımı tam olarak bilemiyorum- m harfine benzeyen kavisli bölgeye ve alt dudağınızın orta bölgesinin hemen altına hafifçe uyguladığınız takdirde dudağınız daha büyük daha kalkık görünecektir.



Aslında burnunuzun üst kısmında da uygulama şansınız var. Fakat ben bunu önermiyorum ilk sebep, üzülerek söylüyorum ki birçoğumuzun öyle minik, şekilli falan burunları yok. :( O sebepten dikkati buruna çekmenin de lüzumu yok. İkincisi benim açımdan biraz daha şahsi bir sebep. Maalesef gözenek problemim var. Bu da benim için burnumu ön plana çıkarmamın ekstra gereksizliği demek. Bu sebeplerden ötürü ben burnumda aydınlatıcı kullanmıyorum.

Bu kez gerçekten son, Mary Lou aynı zamanda far olarak da kullanılabiliyor. Hiç denemedim.
deneyenleriniz varsa nasıl yaptığınızı da merak ediyorum açıkçası. Far konusunda çok yetersizim çünkü.



Ambalaj konusunda diğer The Balm ürünlerinin bir tık üstünde. Diğerleri gibi karton kutuda değil. Metal görünümlü sert plastik bir kutusu var. Ayrıca çok da bereketli bir ürün. 3 4 aydır kullanıyorum, hala gördüğünüz gibi çok fazla kullanılmış imajı çizmiyor. 

Bugünlerde tek merakım Mary Lou'nun kardeşi Cindy Lou. Umarım yakın zamanda Türkiye'ye de gelir, deneme fırsatı buluruz. ^^

Mary Lou'nun fiyatı 40 lira. Ama Gratis sürekli indirime girdiği için 20 25 lira civarında bir fiyata sahip olabilirsiniz. Hala almadıysanız Kadınlar Günü indiriminde kesinlikle fırsatı kaçırmayın derim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...