25 Şubat 2014 Salı

The Balm Sexy Mama


Sexy Mama, The Balm'ın meşhur pudrası. 

The Balm ürünlerine karşı zaafım var. Her indirim zamanı koşarak gratise gidiyorum. Sexy Mama da bir indirim güzelliği.

Öncelikle bahsetmek istediğim ambalajı. Karton olmasına rağmen sağlam bir ambalajı var. Ayrıca mıknatıslı. Çantada kolaylıkla taşınabilir. Ayrıca kapağında minik ama kullanışlı bir aynası da var.


Ben gün içinde makyaj tazeleyen bir insan değilim. Zaten dışarıda geçirdiğim zamanın %70inde okuldayım. O zaman diliminde de makyaj tazelemeyi çok gerekli görmüyorum. Ama eğer yanımda fazlaca makyaj malzemesi taşısaydım bu pudra makyaj çantamın demirbaşı olurdu. Hem ambalajı sağlam, hem çok yer kaplamıyor, hem de performans bakımından çok iyi.



Sexy Mama transparan bir pudra. 
Eğer yağlı ya da karma bir cilde sahipseniz fondöteninizi ya da bb kreminizi pudrayla sabitlemeniz gerekir ki makyajınızın kalıcılığı bir tık daha artsın ve kusma yapmasın. Ayrıca yüzünüzün parlayan bölgelerinde matlık sağlamak için de pudraya ihtiyaç duyarsınız. İşte Sexy Mama tam olarak burada imdada yetişiyor.


Kapatıcılık konusunda hiçbir iddiası olmamasına rağmen bence bu konuda da fena değil. Acelem olduğunda nemlendirici üzerine pudra sürüp evden çıkan bir insan olarak gözeneklerimin görünürlüğünü azalttığı söyleyebilirim. Ben yine The Balm'ın pudra fırçası Powder to the People ile uyguluyorum. Pudra pufu ile uygularsanız daha iyi bir sonuç alırsınız.


Kalıcılığı da muazzam. Evden çıktıktan 3 4 saat sonra bile makyajımda hiçbir bozulma olmuyor Sexy Mama ile sabitlediğimde.
Yapısı çok ince ve tozutmuyor.

Benim için en en en güzel özelliği ise yüzünüzde kesinlikle cakey görünüme yol açmıyor . 
2 3 kat uygulasanız bile. 


İçindekiler bu şekilde. The Balm'ın hiçbir ürününde paraben yok. Bu da artı puan demek bence.

Fiyatı 30 lira. Ama indirim zamanı çok daha ucuza sahip olabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...