22 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher Sebo Specific Arındırıcı Matlaştırıcı Tonik



 Bugün size tanıtmak istediğim ürün, Yves Rocher'in karma ve yağlı ciltler için piyasaya sunduğu sebo specific serisinin toniği.

Öncelikle tonik konusuna değinmek istiyorum.
Cilt bakımı temelde üç adımdan oluşur. İlk adım temizleme, üçüncü adım nemlendirme işlemi. İkinci aşama ise bizim şu anki konumuz, tonikleme. Tonik, temizleme aşamasından sonra cildi arındırıp gözeneklerin sıkıştırılmasına yardımcı olur. Yani aslında gereksiz gibi görünse de cilt bakımı için önemlidir. Bunun için ayrıca bir yazı yazarım.




Serinin yüz temizleme jeli gibi toniğinin de düz pompasız bir ambalajı var. Okuduğum yorumlarda şişeye lanet etmiş çoğu kişi ama bence bahsedildiği kadar büyük bir sorun değil. 

Kokusu salatalık ve yeşil çay arası, biraz ilginç ama kesinlikle kötü değil. Zamanla alışacağınız hatta beğenebileceğiniz tarzda bir koku. Bu konuda fazla hassas değilseniz tabii.

Tonik 150 ml büyüklüğünde ve toniği içmeye kalkışmazsanız 3 4 ay çok rahat yeter. Ben alalı 1 ay kadar oldu daha yarısına gelemedim. 

İçinde maalesef alkol var. Birçok yerde alkolsüz toniğin daha sağlıklı olduğuna dair yazılar okudum fakat alkol barındıran tonikler bana biraz daha yakın geliyor. T bölgem yağlı olduğundan temizlik açısından daha etkili buluyorum. Ayrıca parfüm de içeriyor. Ama paraben yok. 



Ürünün vaatleri şu şekilde, Derinlemesine temizlik karma ve yağlı ciltlerin bakımında vazgeçilmez bir adımdır. Bu ferah losyon cildi matlaştırır, gözenekleri sıkılaştırır ve mükemmel bir şekilde arındırır. 
Her gün düzenli olarak temizleme jelinin ardından pamuk yardımıyla uygulamanız önerilir. Durulama gerektirmez.

...Ve dahası: Formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.


Benim yorumlarım ise, ürün cildi temizleme konusunda gerçekten başarılı. Sürdükten sonra cildinizde bıraktığı histen anlayabiliyorsunuz bunu. Fakat matlaştırma konusunda etkili olsa da çok da başarılı değil. Sürdüğünüz anda mükemmel bir matlık beklemeyin. Gözenekler konusunda da maalesef hiçbir etkisi yok. Tekrar alır mıyım bilemiyorum. Sürekli aynı ürünleri kullanan bir insan değilim. Başka ürünler denedikten sonra belki geri dönebilirim bu toniğe. 

Gözenek probleminiz yoksa Yves Rocher'in yağlı ve karma cilt bakım ürünlerini denemenizi tavsiye ederim. Faydasını görürsünüz.

Fiyatı 24.90. Ben indirimle 20liraya satın almıştım.

Yves Rocher mağazalarından ve online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...