24 Şubat 2014 Pazartesi

Yves Rocher Sebo Specific Zero Defaut


Yves Rocher'in karma ve yağlı ciltler için piyasaya sürdüğü Sebo Specific serisinin gece kremi Zero Defaut.



 Ürün 50 ml'lik cam kavanozda. Serinin diğer ürünlerini ambalaj problemleri çok büyük sıkıntı olmasa da benim için bu krem kesinlikle tüpte olmalıydı. 


Yves Rocher'deki danışman bu kremi inatla gece kremi olarak önerdi. Ama kutuda gündüz de kullanılabileceği yazıyor. Ama kullandıktan sonra güneşe dikkatli çıkmak gerektiği yazıyor.



Kokusu tonik ve temizleme jelinden biraz farklı. Daha ağır, daha keskin. Bu konuda hassassanız alışmak zor olabilir.

Yapısı oldukça hafif. Sürüldükten kısa süre sonra emiliyor. Yağlı yapışkan yapış bir his bırakmıyor. 



Ürünün vaatlari; Ultra hafif ve yağsız dokusu ile ciltte mat bir görünüm ve kadifemsi bir dokunuş sağlar. Gece boyunca gözenekleri daraltarak pürüzsüz ve kusursuz mat bir ten sağlar.
Her gece düzenli olarak temiz cilde uygulamanız önerilir.

...Ve dahası: Formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.






Matlaştırma konusunda oldukça başarılı. İlk kullanımdan sonra sabah uyandığımda gayet mat ve sağlıklı görünen bir ciltle uyandım. Düzenli kullanımda 2.haftadan sonra burun çevremdeki gözeneklerde küçülme gözlemledim. Ama kalıcı bir çözüm değil. Benim için ürünün tek eksisi yüzümü germesi. Başlarda çok rahatsız etse de zamanla alıştım. 



İçindekiler bu şekilde. Alkol ve parfüm konusunda hassas olanlar için çok da çekici bir ürün değil maalesef. 

Daha etkili olacağına inandığım bir ürün bulamadığım sürece bittikten sonra yenileyeceğim bir ürün.

Fiyatı 37.90. İndirimle almıştım ben, ama fiyatını hatırlamıyorum. 
Yves Rocher mağazalarından ve online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...