20 Nisan 2014 Pazar

Alışveriş #5 Gratis


Ayrı kaldığımız dönemde Gratis'ten yaptığım alışverişi de derledim sizler için. Yine tek seferde yapılmış bir alışveriş değil. Bir kısmının babamın doğum günü hediyeni kendin al diye verdiği kredi kartıyla aldım ^^



Elseve Extraordinary Oil, favori saç bakım ürünüm diyebilirim. Defalarca kez işlem görmüş yıpranmış saçlarımı sağlıklı, yumuşacık ve parlak bir görünüme kavuşturdu. Bendeki yarımdı. İndirimde görünce kaçırmayayım dedim. 13 lira gibi bir fiyatı vardı. Yarım olanı ablama verdim, bu bana kaldı. Ayrıntılı yazısı burada.



Rexona Roll-on, favori deodoratım Rexona'lar. Roll-on'lar indirimdeydi. O yüzden bunu aldım. Fiyatı 6 liraydı sanırım.



Aussie Volume Şampuanı, uzun zamandır aklımdaydı hacim veren bir şampuan almak. Lee Stafford, John Frieda ve Aussie arasında kaldım. En sonunda Aussie'ye karar verdim. Eve gelince fark ettim ki Aussie'nin kıvırcık saçlar için yatıştırıcı şampuanını almışım. Ertesi gün gidip değiştirdim. ^^ Fiyatı 22 lira.



Kalyon Tırnak Eti Temizleyici, birkaç kez denedim pek bir işe yaradığını söyleyemem. Ama kullanmaya devam edeceğim.



Eklips Makyaj Süngeri, fondöten için değil pudra uygulamak için aldım. Şu ara iyi anlaşıyoruz. 



Benri Gözlük Temizleme Mendili, günlük hayatta hem numaralı gözlük hem de güneş gözlüğü kullanan biri olarak ihtiyacım vardı böyle bir şeye. 2, 2.5 lira gibi bir fiyatı var.



Ecotools Airbrush Concealer Brush, çok uzun zamandır aklımdaydı, çok fazla övgü aldığı için. Övüldüğü kadar var mı? Ehhh. Birazcık şişirilmiş kanımca. Ya da ben kullanmayı bilemedim. Sanırım 12 13 lira gibi bir fiyatı vardı.



En sevdiğim, Dirty Works Makyaj Çantası, haftaya büyük ihtimalle tatile gidiyorum. ^^ Bu tarz bir çantaya ihtiyacım vardı. İlk görüşte aşk yaşayarak satın aldım. Fiyatı 24 lira.

Beğendiğiniz, iyi ki almışsın ya da keşke almasaydın dediğiniz bir ürün varsa yorum olarak yazın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...