13 Mayıs 2014 Salı

Alışveriş #8 Watsons


Watsons'un Anneler Günü indirimi biraz geç başladı. Sabah gittiğimde indirimler başlamamıştı. Öğleden sonra tekrar uğramak zorunda kaldım. Ama evden tekrar çıktığıma tabii ki pişman olmadım. Yaşasın Watsons, yaşasın indirimler ^^


Rimmel Nail Rescue 14 Day, 14 günlük tırnak bakım ürünü. 2. gündeyim daha ama tırnaklarım sertleşmeye başladı bile. Çok çok sevdiğim bir ürün  oldu.


NYC Applelicious, bütün bloggerlar yazdı, övdü derken ben de kendimi durduramadım. Sevdim ama biraz abartıldığını düşünüyorum. Fiyatı 5.90.


Rimmel Stay Matte Dual Action, maalesef burun bölgemde gözenek problemim var. Stick ürünlerin kapatığılı daha yüksek olduğundan bunu aldım. 9.75 e almış oldum %35 indirimle.


Neutrogena sivilce jeli, bunu sevgilimin kardeşi için aldım. Ne kadar etkili onun yorumlarını size iletebilirim daha sonra. Fiyatı 8.90.


Parmex aseton, kullandığım açık ara en iyi aseton. Fiyatı 3.50. 


Superdrug saç spreyi, normalde seyahat boyu saç spreyi kullanıyorum ve bana aylarca yetiyordu ama seyahat boy sprey yoktu. Ben de bunu deneyeyim dedim. Orta derece bir ürün. Çok da sevmedim. Fiyatı 6.50.


Got2b powder'ful, hacim veren pudralardan. Performansına bayıldım. Hakkını veriyor. İnce telli sönük saçlarınız varsa bir şans vermelisiniz. Ayrıntılı yazısını yazacağım. Fiyatı 16.90.



5 yorum:

  1. Mağazadan mağazaya değişiklik olmuş demek. 8 mayıs günü sabah 9 da gratise girip alışverişimi yapıp çıkınca yanındaki watsonsta indirim ilanlarını asıyorlardı. 9.30 gibi indirimli fiyattan alışverişim yaptım. Ayrıca aldıklarınızı güle güle kullanın ...

    YanıtlaSil
  2. Hacim veren pudurayı nasıl kullanıyorsunuz? Yeni görüyorum böyle bir ürün.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize bir miktar pudra döküp saç diplerinize ellerinizle masaj yapıyorsunuz. İsterseniz pudrayı direkt saça döküp masaj yapabilirsiniz. Ben ikinci yöntemi kullanıyorum. Yakın zamanda ayrıntılı yazısını yazacağım. Takipte kalın. :)

      Sil
  3. Yıkama yapılıyor mu? Rengi ne renk... kac dakika masaj vs ayrıntısı ile bekliyoruz ozaman... şimdiden teşekkürler ;) Takipteyim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...