25 Mayıs 2014 Pazar

Doğal Tırnak Bakım Kremim


Şu yazımda bahsettiğim Kalyon'un Tırnak Eti Temizleyicisi denemem benim için büyük hüsran olunca kendi bakım ve manikür kremimi yapma kararı aldım. 

Keşke yapım aşamalarını da çekseydim fakat işin içinde yanan bir mum ve sıcak vazelin olunca fotoğraflar pek başarılı olmadı. O yüzden yapılışını anlatmakla yetineceğim.


Malzemeler,
2 tatlı kaşığı  Vazelin, kütikülleri yumuşatması için ve kıvamın biraz daha yoğun olması için kullandım.  Bir kaşığa ekleyerek mum yardımıyla eritip kaba koydum.
1 tatlı kaşığı Tatlı Badem Yağı, badem yağının tırnağa iyi geldiğini bilmeyen kalmamıştır herhalde. Benim, saça iyi gelen tırnağa da iyi gelmelidir şeklindeki inanışım sebebiyle tırnak bakımımda uzun zamandır kullandığım bir üründü. Saf tatlı badem yağını tırnaklarıma yediriyordum masajla. Güçlenmesinin yanı sıra biraz da hızlı uzuyor tırnaklarım gibi geldi bana.
1 tatlı kaşığı Saf Zeytinyağı, tırnağı hem güçlendiriyor hem de güzelleştiriyor. Tırnaklarınızın daha bakımlı ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.
1 tatlı kaşığı Limon suyu, tırnağı parlatır ve tırnaktaki sararmaları giderir. 

Tırnaklarınıza anında etki ediyor, tırnaklarınız kesinlikle kırılmıyor, çok güçleniyor diyemem, zira böyle bir etki görmedim kısa vadede. Ama uzun vadede tırnaklarınızın sertleştiğini, parladığını ve güzelleştiğini fark edeceksiniz. 

Her akşam tırnaklarıma ve tırnak etlerime bu kremden sürüp 5 dakika bekledikten sonra kütikül itici aparatla tırnak etlerimi geriye itiyorum. Böylece tırnak etlerimi kesmeme de gerek kalmadan manikürümü tamamlamış oluyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...