25 Mayıs 2014 Pazar

NYC Applelicious Glossy Lip Balm


Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün, NYC'nin Applelicious Glossy Lip Balm'ları. Bende iki rengi var. Apple Blossom ve Big Apple Red.


NYC oldukça uygun fiyatlı bir marka. Çok fazla ürününü kullanma fırsatım olmadı ama hepsi Appleliciouslar gibiyse tam manasıyla tadından yenmeyen bir marka. ^^


Appleliciouslar nemlendirme bakımından şahane ürünler.
Kalıcılıkları orta seviyede. Arada tazelemek gerekiyor ama ben kendi adıma külfet olarak görmüyorum bu durumu lip balmların güzelliğinden dolayı.
Renk verme açısından çok başarılı değiller. Birkaç kat sürmek gerekiyor rengin ortaya çıkması için fakat inanılmaz doğal duruyorlar "glossy" olmalarına rağmen.
Yapıları birazcık gloss gibi. Hafif parlak ama yapışkan değiller.
Bir dudak ürününe göre birazcık tombiş bir yapıdalar. 
En güzeli ise kokuları. Kesinlikle mükemmel bir kokuya sahipler. 



Ambalajları oldukça sağlam. Çilekli Balmi'min kapağı kırılmıştı cebimde. Appleliciouslarda böyle bir sıkıntı yaşayacağınızı hiç sanmıyorum. Günlerdir cebimde taşımama rağmen kapağı hala taş gibi.

Fiyatı 5.90. En güzel yanı da bu sanırım. ^^
Hala denemediyseniz ilk fırsatta bir Watsons Mağazasına uğrayıp Appleliciouslara şans vermenizi tavsiye ederim.





6 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve hemen izlemeye aldım. Ben de bloguma beklerim. Katılmak istersen çok hoş bir çekilişim de var. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Takibe alıp çekilişine katılıyorum hemenn :*

      Sil
  2. Big Apple Red çok tatlı gözüküyor. :)

    YanıtlaSil
  3. bende bu ruju kullanıyorum big apple red ve dedğiniz gibi fiyatına göre süper :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...