8 Haziran 2014 Pazar

Watsons Card ve İlk Alışveriş


Watsons'un uzun süredir bahsettiği kartı sonunda çıkarttığını duymayan kalmamıştır herhalde. Ben de cumartesi sabah uyanır uyanmaz Watsons'a koştum ve kartımı aldım.
  

Kartı 2.5 liraya satın alıyorsunuz. Zarfın içinde kart, bilgilendirme broşürü ve gördüğünüz indirim kuponları çıkıyor. İster internet sitesi üzerinden ister Watsons'un mobil uygulamasıyla aktive edebiliyorsunuz kartınızı. Şifre belirleyip bilgilerinizi dolduruyorsunuz. Sonrasında kart numaranızı ve şifrenizi 2322'ye mesaj atıyorsunuz ve kartınız aktif hale geliyor.


İndirim kuponları ise işin en mükemmel yanı. Birçok ürün için geçerli kuponlar var. Keşke kartı alırken kuponları inceleyip biraz daha alışveriş yapsaydım. Acelem vardı maalesef ama ilk fırsatta alışverişime devam edeceğim. ^^


Kartımla yaptığım ilk alışverişe gelirsek, uzun zamandır hasret olduğum Real Techniques Expert Face Brush'a sonunda kavuştum. Fiyatı 31.90. Bir de göz makyaj temizleyicim bitmişti. Elimin altına Diadermine geldiği için onu aldım. Onunda fiyatı 11.90 olmalı.

Hala kartınızı çıkarmadıysanız hemen bir Watsons mağazasına koşun derim. ^^
Sevgiler.


2 yorum:

  1. Bende en kısa zamanda edinmeliyim
    Ama 2.5 Tl dahi olsa paralı olması biraz saçma olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O biraz kötü olmuş evet ama içinde çok fazla indirim kuponu olmasına bağladım ben canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...