21 Temmuz 2014 Pazartesi

Çekiliş Sonucu

Biraz geciktim sonucu açıklamak için farkındayım, özür diliyorum hepinizden. Bilgisayar mühendisi kimliğime yakıştıramadığım için random.org u kullanmayacağımı söylemiştim ama diğer türlü bu kadar zor olacağı aklımın ucundan geçmemişti. O yüzden excel ile listeyi oluşturup random.org üzerinden belirledim kazananı. Lafı fazla uzattım, çekilişimin kazananııııı...



Sevgili Meryem'i tebrik ediyorum. 3 gün içerisinde bana adresini mail atmazsa çekilişi tekrarlayacağım.

Bir de haberini biraz erken veriyor olsam da panpişim Şeymacımla sizin için bir sürprizimiz var. Onun da blog çekilişi bittikten sonra Eylül, Ekim civarı birlikte Mac ürünlerinde oluşan bir çekiliş planlıyoruz. :)


Sevgiler.



3 yorum:

  1. Ayy çok sevindim.Çok teşekkürler.Bilgilerimi gönderdim :))

    YanıtlaSil
  2. tebrikler. 22 hazirandan sonraki yorumlar yok. merak ediyorum acaba onlar da sayildi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayan yorumun nesini sayabilirim? Aynı yorumu iki kez atanlar dışında bütün yorumları onayladım. Çekiliş sonucunda bir hata varsa benle ilgili değil sitedeki bir hatadan kaynaklıdır. Haksızlık olduğunu düşünmüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...